Audiències

"Olor de colònia" lidera l'audiència de dilluns

La primera part de la gran història "Olor de colònia", estrenada aquest dilluns, va ser líder del dia, en una jornada en què TV3 és la cadena més vista i copa els primers 4 llocs en el rànquing de programes més vistos.

Amb 659.000 espectadors de mitjana i una quota de pantalla del 19,9%, "Olor de colònia", la producció de dos capítols de TVC i Diagonal TV, dirigida per Lluís M. Güell i basada en l'obra homònima de Sílvia Alcàntara, se situa en el primer lloc del rànquing de programes més vistos de dilluns.

La segueixen tres espais més de TV3, el "Telenotícies migdia" i el "Telenotíces vespre", amb unes xifres de 581.000 espectadors de mitjana cadascun, i unes quotes del 30,4% i del 20,2%, respectivament. En quart lloc apareix "La Riera", amb 488.000 espectadors i un "share" del 26,7%.
 
TV3 va ser la cadena més vista del dia amb una quota de pantalla del 15,6%, 2,8 punts per sobre de Tele5, que queda en segon lloc amb el 12,8%; i 4,5 més que A3, que obté un 11,1%. Al darrere queden La1, amb un 6,8%; La Sexta, amb un 6,7%, i Cuatro, amb un 4,8%.
 
"Olor de colònia" evoca la vida d'una colònia tèxtil del Llobregat als anys 50 a través d'històries personals i col·lectives, relacions de poder i submissió, amors prohibits i odis irreconciliables. Aquest dimarts, a les 21.50, el desenllaç.
Anar al contingut