CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ i DIFUSIÓ

Cada nova edició de La Marató de TV3 va precedida d'una potent campanya de sensibilització i difusió sobre les malalties que centren el programa.

 

Campanya de difusió a les escoles de La Marató 2016

La campanya de sensibilització es vehicula per mitjà de conferències divulgatives als centres educatius i cívics de Catalunya. Cada any, al voltant de 350 professionals de la salut imparteixen més de 4.000 conferències, especialment adreçades a joves entre 12 i 18 anys.

Com a suport de les sessions, la Fundació edita un vídeo divulgatiu que inclou descripcions mèdiques i testimonis de malalts per fer més entenedores les explicacions sobre les malalties.

Per a més informació contacteu-nos a través del correu electrònic conferencies(@)ccma.cat o dels telèfons 93 444 48 30 / 93 444 48 44.

18a edició del concurs "Pinta La Marató"

Després d'assistir a les conferències, els joves poden participar en el concurs Pinta La Marató, tot plasmant en un mural la seva particular visió sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. El premi per a la classe autora del cartell guanyador és un cap de setmana en una de les instal·lacions de la xarxa d'albergs de Catalunya, sufragat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.


Bases del concurs 2016

 
Cartell Pinta La Marató

Pinta La Marató

17a edició del concurs "Pinta La Marató"

Com a punt final de les sessions, els joves van participar en el concurs “Pinta la Marató”, que en la seva 17a edició els convidava a representar artísticament conceptes relacionats amb la diabetis i l’obesitat. S’hi van presentar 385 cartells, xifra que va convertir aquesta edició del concurs en la més participativa de la seva història.

Van formar part del jurat del Pinta La Marató els artistes Pepa Poch, Pilarín Bayés, Joan Pere Viladecans i Roser Capdevila; el director creatiu de Màrqueting de TV3, Carles Checa; Marc Viñas, subdirector general de Cooperació Social i Voluntariat del Departament de Benestar Social i Família; Carme Luque, directora del programa, i Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató de TV3.

El cartell creat per la classe de segon de Batxillerat B de l’Escola Ramar 2 de Sabadell en va ser el guanyador.


El cartell guanyador
 

Escola Ramar. 2n de Batxillerat B
Sabadell

Els cartells finalistes
 

IES Montsacopa
4t ESO
Optativa 34
Olot
Mare de Déu del Carme de Terrassa
3r d'ESO A
Terrassa

PINTA LA MARATÓ 2015: CARTELLS PARTICIPANTS

 

Vídeo divulgatiu de La Marató 2015

 

"Pinta La Marató": cartells guanyadors de totes les edicions
 

Plant 1
La Marató 1999
Plant 1
La Marató 2000
Plant 3
La Marató 2001
Plant 3
La Marató 2002
Plant 4
La Marató 2003
Plant 4
La Marató 2004
Plant 4
La Marató 2005
Plant 4
La Marató 2006
Plant 4
La Marató 2007
Plant 4
La Marató 2008
Plant 4
La Marató 2009
Plant 4
La Marató 2010
Plant 4
La Marató 2011
La Marató 2012
La Marató 2013
La Marató 2014
 
Logotip de TV3
Logotip de la Fundació La Marató de TV3