Audiències

TV3, líder absoluta al març a internet

TV3 és la televisió en línia més seguida a Catalunya i amplia la seva cobertura fins al 17,4%. Catalunya Ràdio (Catradio.cat), amb 129.000 visitants únics, continua la tendència a l'alça i creix un 26% en un any. L'audiència del conjunt de portals web de la CCMA també creix i obté una cobertura del 18,3% a Catalunya, amb 866.000 visitants únics

TV3 ha estat líder absoluta del mes de març a internet. El conjunt de webs de Televisió de Catalunya (TVC) ha obtingut una cobertura del 17,4% a Catalunya, amb 823.000 visitants únics, segons les dades de comScore*, i es manté en la primera posició. A aquests resultats hi contribueixen programes com "La Riera", "APM?" i "Polònia", i els TN, que tenen un gran seguiment a la xarxa. En aquest sentit, cal assenyalar, també, els creixements del 324.cat, que ha estat d'un 26,2% respecte al mes de febrer i ha assolit els 244.000 visitants únics; i el del web esport3.cat, que amb 124.000 visitants únics gairebé dobla el seu resultat respecte al mes anterior.

Telecinco, el segon grup de canals més visitat, ha registrat un 16,6% de cobertura durant el mes de març. Al darrere se situen els llocs d'Antena 3 Sites, amb un 13,7%; els de Cuatro Sites, amb un 5,9%; els de La Sexta, amb un 3,9%, i 8TV.cat, amb un 0,7%. No hi ha dades desglossades de TVE, ja que RTVE unifica en un sol web els continguts televisius i els radiofònics. Tot i això, TVC ha superat en 6 punts la cobertura de tot el grup RTVE, que ha assolit un 11,4%.

Per grups audiovisuals, a Catalunya, el conjunt de portals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), que inclou els webs de Televisió de Catalunya i de Catalunya Ràdio, obté una cobertura del 18,3% i creix un 9,49% respecte al mes de febrer. Els portals de Mediaset España, grup al qual pertanyen Telecinco i Cuatro, se situen en una cobertura del 19%, mentre que el grup Atresmedia, que a més d'Antena 3 inclou les emissores Onda Cero i Europa FM, ha arribat a un 15,9% de cobertura i se situa en tercera posició. Els portals de la CCMA també han superat en 6 punts el portal de RTVE (11,4%).

El nombre de visitants únics mensuals del portal web de Catalunya Ràdio (Catradio.cat) ha crescut un 26,1% en un any i s'ha situat en 129.000 visitants únics a Catalunya. Programes com "El matí de Catalunya Ràdio", "El club de la mitjanit" i "L'ofici de viure", contribueixen a aquest creixement.
Anar al contingut