Sèrie

"La Riera" tanca temporada com a líder del "prime time"

L'últim capítol de la quarta temporada de la sèrie va arribar a una audiència màxima de 597.000 espectadors. L'etiqueta #finalRiera va ser "trending topic" a Espanya al llarg de l'emissió del capítol.

"La Riera" va tancar aquest diumenge la temporada liderant el "prime time" de diumenge. L'últim capítol de la quarta temporada de la sèrie de TV3 va ser vist per una mitjana de 553.000 espectadors i el 19,5% de quota, segons dades de Kantar Media.

Aquest últim capítol, de 81 minuts i emès de les 22.43 a les 24.04, va arribar a una audiència màxima de 597.000 espectadors i el 25,7% de quota a les 23.58. En aquell moment, la Judith explicava al Claudi que la seva filla Ona havia marxat de Sant Climent amb el Teo.

Gran èxit de "La Riera" a les xarxes socials

L'èxit de la quarta temporada de "La Riera", la millor pel que fa a l'audiència, ha tingut correspondència a les xarxes socials. La pàgina oficial de la sèrie a Facebook acaba la temporada amb més de 25.000 fans i un nivell d'interacció diari dels més alts en el conjunt de presències oficials de TV3.

Diumenge, aquesta presència a les xarxes socials es va incrementar. L'etiqueta #finalRiera va ser "trending topic" a Espanya durant gairebé tota l'emissió del capítol i fins a una hora després d'acabar. Bona part dels actors i dels membres de la tertúlia de "La Riera" del programa "Divendres", així com la guionista de la sèrie Cristina Clemente van participar en la conversa a Twitter. Van ser alguns dels tuits dels actors de la sèrie els que van tenir més ressò social.

A Facebook, la participació també va ser molt alta, abans i després de l'emissió del capítol. El post de final de temporada va recollir més de 800 interaccions entre comentaris, "m'agrada" i "compartir".
Anar al contingut