La visita del papa

1.680.000 persones van seguir la cerimònia de la Sagrada Família per TV3 i el 3/24

El programa "Benet XVI a la Sagrada Família", de les 08.00 a les 14.00, va ser líder amb una mitjana de 404.000 espectadors i el 33,7% de quota.

La transmissió, per TV3 i el 3/24, de la cerimònia de benedicció com a basílica del temple de la Sagrada Família de Barcelona va tenir una audiència acumulada d'1.680.000 persones, el 24,2% de la població de 4 i més anys de Catalunya.

La transmissió va formar part del programa especial de TV3 i el 3/24 "Benet XVI a la Sagrada Família", amb 6 hores de durada, de les 08.00 a les 14.00, i que el va veure una mitjana de 404.000 espectadors i el 33,7% de quota. Per cadenes, la transmissió de TV3 va tenir el 25,2% de quota, i la del 3/24, el 8,5%.

El programa va tenir un gran seguiment, sobretot a partir de les 09.00. L'interès dels espectadors va anar creixent i la franja horària entre les 13.00 i les 14.00 va arribar, entre les dues cadenes, al 33,9% de quota. Va ser en aquesta última franja horària del programa en què es va produir el minut de màxima audiència del programa: va ser a les 13.36, amb uns 662.000 espectadors i el 39,2% de quota. Tot plegat va fer que TV3 liderés les 6 hores de la franja matinal, per davant de les transmissions del Gran Premi de Motociclisme.

Aquestes elevades dades d'audiència de la transmissió de TV3 i el 3/24 (transmissió que va ser produïda i realitzada per a tot el món per Televisió de Catalunya) s'emmarquen en una jornada de gran consum televisiu i amb el liderat destacat de TV3. El consum televisiu de la jornada va ser de 331 minuts per persona i dia, rècord dels últims 18 anys. I TV3 va tenir el 17,9% de quota i 5,8 punts d'avantatge en relació amb TVE, la segona cadena classificada.

Al liderat de TV3, hi van contribuir, entre d'altres, els telenotícies, que van dedicar bona part del temps a informar de la cerimònia de la Sagrada Família i de l'estada del papa a Barcelona. En aquest sentit, cal destacar que el "Telenotícies cap de setmana vespre" va ser el programa líder de la jornada, amb 787.000 espectadors de mitjana i el 23,6% de quota. Per la seva part, el "Telenotícies cap de setmana migdia" va ser el tercer programa més vist, amb 678.000 espectadors de mitjana i el 27,1% de quota.
Anar al contingut