Innovació

TV3 emetrà el primer espot de televisió en 3D

Serà un espot promocional del club de cultura TR3SC. La campanya, que s'estrenarà en primícia un dia abans als programes "TVist" i "Divendres", suposa la primera emissió d'un espot publicitari en 3D per televisió al nostre país.

La campanya té com a eslògan principal "Només els socis del TR3SC poden viure la cultura amb tota la seva dimensió" i, per tal que així sigui, els socis del Club TR3SC rebran unes ulleres 3D juntament amb la revista bimestral que el club envia a les cases dels seus membres.

Aquesta campanya promocional consta d'un microespot previ de 5 segons de durada que informa de la pròxima emissió de l'anunci i d'una segona peça de 20 segons en format 3D estereoscòpic que es podrà veure diverses vegades al dia, tant a TV3 com al Canal 33.

Sobre el Club TR3SC

El Club TR3SC és una iniciativa del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, la Fundación Autor, Prometeatre, Telentrada, "El Periódico", Abacus Cooperativa i la Federació Llull, i té la col·laboració de ServiCaixa.

El Club treballa per a dos públics determinats: els seus socis i els agents culturals de Catalunya. Als socis els ofereix informació detallada de l'oferta cultural a través dels seus mitjans, i també avantatges econòmics o d'exclusivitat per accedir-hi. Als agents culturals els dóna una plataforma de comunicació multimèdia potent per promocionar la seva activitat i una plataforma promocional per incentivar la venda. Engegat el 23 d'abril del 2006, el club ja té més de 31.000 socis i una presència permanent als mitjans de comunicació que inclou espais a TV3, Canal 33, Catalunya Ràdio, iCat fm i "El Periódico", juntament amb una revista bimestral i una plataforma de comunicació en xarxa.
Anar al contingut